TRAJECTÒRIA
Marta Pérez és especialista en màrqueting i comunicació corporativa, amb una trajectòria consolidada en la definició i l'execució d'estratègies de branding, desenvolupament de negoci i posicionament B2B. Actualment ocupa el càrrec de responsable de Màrqueting i Comunicació Corporativa a Allyon ETL, on lidera projectes destinats a millorar la visibilitat i reputació de la firma al sector legal, dissenyant plans de màrqueting digital, gestionant la identitat corporativa i coordinant la comunicació interna i externa per garantir una imatge coherent i competitiva al mercat.
La seva experiència prèvia com a assistent de Màrqueting a BDO li va permetre adquirir competències clau en la planificació i execució d'estratègies de màrqueting online i offline, així com en la gestió i anàlisi de KPI vinculats a la base de dades de clients. El seu enfocament pràctic i orientat a resultats, va contribuir de manera significativa a entorns exigents i altament regulats, destacant-se per la seva capacitat per liderar projectes interns relacionats amb la gestió del cicle de facturació i la implementació de procediments de Prevenció de Blanqueig de Capitals.
FORMACIÓ
Esade Executive Education, Brand Management.
Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat a Sant Ignasi Sarrià.